Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Followers

Monday, June 18, 2012

terima kasih cik dil

Assalamualaikum,

perasan tak aku de buat entry pasal aku beli doodle dekat belog cik dil. Ape korang tak perasan erk? entry yang nie la yunk . kiter jalan-jalan ler tengok belog cik dil  tengok-tengok die ada letak doodle yang kite tempah dekat dalam blog die.


jadi aku pun comment ler blog die tu n letakkan link aku, aku bukan sahaje ea nak over shadow dekat belog die, aku just letak link tu nk bagi die tengok hasil doodle yang aku tempah tu, aku gunakan untuk ape.


tak sangke pulak die buatkan entry untuk doodle tu dan ambik gambar yang aku letak dekat belog nie ke belog die :)


thanks ea cik dil. korang tak kenal siape cik dil korang boleh tengok dekat belog die sinie. Tengok lah belog die comey sangat tau :)


pak dan kiter pun dah tempah dah doodle untuk sticker die jugak.
dah siap dah doodle die tu n baru je bayar.

pak dan aku suruh die bayar tapi aku jugak yang kena bayar balik
 teruk punya laki :)




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...