Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Followers

Wednesday, June 6, 2012

belog mak jemah kak nani rostam suka. wink.wink

Assalamualaikum.

Pagi-pagi masuk office aku dah kena buat keje-keje yang dah bertabur dekat atas meja aku nie so aku selesaikan satu-satu kerje-kerja yang tertungak sampai ler pukul 10am aku stop kejap untuk waktu break time aku.

dekat office aku nie siape staff non-management akan dapat tea break pkul 10.00am-10.15am n 3.00pm-3.15pm syok dapat rehat kejap tapi aku tak turun pergi kantin untuk minum aku tea break dekat meja aku je senang setakat 15minit jekan boleh buat ape pun dekat kantin nak pilih makanan je dah ambik masa 10minit nak makan lagi memang tak sempat ler 15minit jadi aku beli je siap2 sebelum masuk keje n pkul 10am aku makan dekat meja aku nie hah sambil bukak blog orang-orang yang aku follow.  

 aku bukak lah blog hanis, misz-ella , elia,ceera,kathy n k.nani. perh setakat rehat 15minute aku boleh bukak banyak blog hebat tak.hahah aku follow belog dorang jadi aku tiap-tiap hari baca belog dorang nie jadinya aku nie pengikut perkembangan dorang. 

tapi aku agak terkezot sedikit kerana terperasan sesuatu yang tak penah aku terpk langsung iaitu kak nani nie akan meletakkan aku sebagai list of belog yang di suka. ce korang tengok nie kalau tak percaya 


terharu pulak rasenya,,hahah.. terima kasih ea k.nani sebab link kn belog saya dekat belog k.nani nie. Belog saya tak ler sehebat mana pun macam belog orang lain yang popular tu. terima kasih ea. 







No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...