Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Followers

Tuesday, June 5, 2012

I CITY best

Assalamualaikum,


Kejap jekan dah seminggu cuti sekolah berlalu. Ape yang adik-adik semua buat? Jalan-jalan pergi bercuti or  lepak king dirumah???


Aku cuti sekolah aku kena koje. budak-budak sekolah je yang seronok bercuti. Masa aku sekolah waktu yang aku countdown setiap hari ialah waktu untuk cuti sekolah yang paling aku tak suke waktu sekolah ialah EXAM. stress je Kejap kejap exam nak cuti je exam. n cuti paling nikmat ialah cuti pada bulan nov sebab cutinya lama :) aku tau korang yang budak sekolah pun sama palng nikmat cuti time bulan nov sebab cuti dia panjang kan.

hari nie aku nak cerita pasal anak-anak buah aku tu. Si sulong dengan si No 2. Tapi aku cerita pasal si sulong je si no 2 tu ikot kakak aku berjalan.

Last Week aku ambik anak buah aku dari kampung bawak ke umah mak bapak aku dekat pj. Dah seminggu dorang duduk sini jadi aku tak pernah nak bawak berjalan*sebab saving duet* tapi kedekut aku tu tertewas sebab tengok muka si sulong buat aku rasa kesian. takpe lah mak ajang bawak ko g i-city ea.


ibu ko cakap ko mmg terhengen sangat nak pergi i-city kan jadi mak ajang yang baik nie bawak lah berjalan nak buah teruna dia bersama keluarga tercinta ke i-city dunia warna warni.


si abang excited betul dapat pergi i-city sebab dekat kampung die asyik tengok iklan je n then cakap dekat ibunya, bu ble kita nak pergi ea. ibu dia pun tak sampai hati nak menjawab. tak pe sayang mak anjang dah merialisasikan impian ko nak pergi ke i city ape macam best tak. bestkan teruja gila ko kn sampai balik pkul 1am kami orang semua. betul2 teruja.


setiapnya di i-city adik aku n si abang yang over gila tapi aku cakap ko i city memang 100% lain dari yang mula-mula dulu. aku pun terkejot jugak agak batak r tapi boleh control lagi k..

adik aku dengan si abang semua benda dia nak main. dah le mahal nak mampoiiiiiiiii nak masuk tu tapi aku turutkan jugak just bagi dorang main dua permainan aje dorang ok pun dah puas hati. Alhamdulillah.

 jom tengok keterujaan dorang di new i-city :)



sesampai di i-city candid dlu

menyampah suruh adik aku bergambar, rase macam nak sepak laju2 je. tengok lah tu tunduk je mukanya


my dad n my mummy tengah pk nak bagi dorang main mainan yang mana

budak teruja ke i-city si abang

mak anjang ko suruh lompat tapi ko buat pe tu abang.

my parents yang menemankan kami berator nak beli ticket.


geng budak nakal


mampoiiiiii nak bagi dorang masuk semua pengsan aku nak membayorny. pilih cepat mane korang nak main

kami naik gaint wheel ' rm10 per person so 3orang = rm30.00)

adik aku yang gayat naik nie  sampai menangis aku gelakkan aje. 

budak nie menyesal naik penakot nak mampus sampai nak terkencing-kencing

permandangan indah i-city

takottttttttttt. mak tolong mak

menyesal abang naik baik tadi abang bagi dekat atok aje naik..

adik aku bru pas nangis. aku yang biasa-biasa aje

dari dalam gaint wheel

pemandangan bawah

setelah selesai

kasi main buian terbang pulak

adik aku yang poyo gile n si abang yang cuak





berjalan dekat i-city je dah dekat pukul 12.30am perot masing-masing dah krok krek krok krek.


so masing-masing dah kebulok aku ajak bapak aku makan dekat Nasik Arab seksyen 7 tapi sayang dah habis dah nasik arab ny  jadi aku makan dekat molek dekat dgn jakel tu sebab adik aku nak makan burger jugak, 

sebenarnya adik aku nak makan burger besar yazib tu. jadinya aku ajak r bapak aku makan nasik arab, adik n anak buah aku makan burger tapi malangnya nasik arabnya dah abis, aku ajak bapak n umi aku makan burger tu ambik sekilo terus tapi bapak aku tetap nak nasik. so nak puas kan hati adik aku n bapak aku, aku aje ler makan dekat molek sebab molek ade burger junior n goreng-goreng.

so masing-masing puas hati dengan ape yang aku oder. balik rumah semuanya dengan perasaan gembira. Aku lagi gembira sebab buat semuanya gembira dan paling gembira poket aku dah nipis sebab belanje dorang semua. tapi tak pelah nie mungkin kali terakhir aku menghiburkan hati anak buah aku masa aku single lagi lepas nie dah kawen aku kena pentingkan LAKI aku dulu untuk berhibur :)




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...