Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Followers

Thursday, June 14, 2012

kawan makan kawan..



halooooo
baru setel satu bab dan rasa cam dah reda separuh beban kerja. but yet masih ada banyak yang perlu setel before aku berangkat ...(ke mana? entah)
bukan apa, semakin banyak perkara yang kita buat, dan apabila kita bekerja dengan pelbagai individu....
semakin pelbagai sikap dan perangai yang aku kenal , tahu and dapat dikorek ahah...
kenapa hari ni nak luah? coz aku rasa time ni hati aku so tak tenteram....

jenis-jenis manusia yang aku mula kenal
KAWAN MAKAN KAWAN @ KAWAN TIKAM BELAKANG



SI PENGADU DOMBA

SI PENCURI DENGAR @ PENGADU/PENGAMPU


annoying kan bila jumpa manusia spesis nih... buat sakit jiwa kalau layan lebih-lebih....
sebab tu ada masa aku suka dok diam-diam buat keja sendiri.....
tamo cari pasal....
so the moral of the story dalam dunia nie guna berbuat bakti pd org yg tak reti nk menhargai.. kecewa sungguh rase hati..
acctly mera de kesah nk cterkan dkt org sume cz kejadian nie berlaku baru beberapa hari lepas.. bnd mcm gini da sering terjadi pd diri tp aq menabahkan diri n menguatkan semangat sbb pk dye seorg kwn.. so as a friend mera pun tlg r die yg dlm kesusahan tp die tikam mera dr blakang sbb xnk org yg disyangi terjebak dlm dunia yg tak di ingini tp mera plak jd mangse keadaan so i hate they.. mls nk cter lebih2 lg sakit betul hati nie :(
kat atas tu adalah sebahagian contoh yg mera lalui sejak di dalam pekerjaan

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...