Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Followers

Tuesday, June 12, 2012

tq tag dari belog cik dil.

 Assalamualaikum.

Aku suka sangat tengok sticker kecik kecik yang die letakkan dekat atas botol tu. Jadi untuk botol jar aku tu aku ingat nak letak lah stiker kecik comel tu dekat penutup botol.


mula-mula nak buat sendiri tapi hasil nya tak cantik langsung jadinya aku tak suka. nak jimat sangatkan kononnya jadinya aku menyampah tengok ble tanya dengan si pak edan. cantik ke idok meyemedang je cantiknya hakikat malas nak layan  aku nie :(

korang sendiri tengok lah hasilnya :-







burukkan hasil tangan aku, al maklum ler makcik nie bukan seorang yang hebat dan kertip tau. 

so untuk jalan mudah dan hasil yang cantik aku pikir nak tempah aje. 
punya lah aku google, facebook

enquiry sana


enquiry sini


oder sana


 oder sini

tapi semuanya tak mau reply 


aku try jugak nak oder dekat belog cap ayam nie tapi amirah tak nak ambk oder sebab die bz study n kerja


jadinya aku keciwe sampai menangis hentak-hentak kaki dekat edan.

sumpah aku tipu :)

jadinya aku pun tekad nak jugak sticker cantik n menarik

google lagi jumpa satu doodle yang cantik dan comey. tibe-tibe dapat idea yang baru untuk buat sticker gambar doodle yang melambangkan edan dan aku. cewah bukan ape kalau letak gambar aku dengan edan besor dekat situ mcam over pulak. lagi pun aku dah jatuh cinta dengan doodle yang gambar katon. so nak yang tu jugak


dah tengok save gambar n then email dekat edan cakap nak buat macam nie,
die pun bagi green light. sayang lebih dekat awak yunk <3
so try oder thru email dekat dil.
die pun terus reply email aku 
alhamdulillah die menerima tempahan aku :)

aku tengok doodle die dekat image google so keluar ler gambar doodle yang cantik-cantik 
masuk website cik dil nie

aku pun anto email nak oder, 
dia mintak detail semua dekat aku, 
aku tanya lah penah buat tq tag tak dia cakap die boleh try so hasil yang dia try tu memuaskan hati aku.

aku suka yang simple lagi unik dan cantik, memang puas hati,
hasil dia memang memenuhi permintaan aku sepenuhnya.
harga tempahan jugak berpatutan ok lah tukan,
 hasil yang cantikkan


nak tengok hasil die


1




2




3




4




5






tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


cantikkan tq tag aku nie comey bukan. mengikut warna tema kawen kami


doodle nie untuk kad jemputan aku nanti cantik dok.


setelah berpuas hati dengan tempahan aku, so aku pun tempah untuk printing pulak,
aku tempah dekat kawan jadinya

dah kawan-kawan so harus lah freeeeeeeeee

tak perlukan bayaran untuk membuat printing. 

luv u sayang  :)


hasil untuk printing pun gorges jugak nak tengok.

5



4


3


2


1


tadaaaaaaaaa


yang nie dah siap punch. kalau tak punch dekat atas kertas a4 je..


so aku try letak dekat atas penutup botol ku. 
sekali sesuai lah dengan besar die aku suka. dah comey dah



so ble dah try dekat atas botol production pun di jalankan lah



nanti aku tunjuk hasil sepenuhnya ea dekat korang. 
pak edan jatuh cinta jugak dengan doodle aku nie die pun nak tempah same untuk botol die jugak


so bagi korang yang nak tempah sama jugak korang boleh tempah dekat sini.

nama dia adilah tapi boleh panggil dil aje, 
baik orangnya.

so korang cakap lah korang nak doodle macam mane pasti die boleh buat pny.


sekian

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...