Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Followers

Monday, June 4, 2012

kenape yazidsteak House

Assalamualaikum,

hari nie aku nak bercerita pasal makan lagi. makan n makan n makan, aku nie seorang yang suka makan dan kuat makan. ya hampunnnnnnn pak edan pun malas nak layan aku klu aku cakap bab makan sampai die perasan kadar keberatan aku makin bertambah dan rupa aku pun makin la makin bulat. tak suka nye lah hai, 

aku pun hampir perasaan nafsu makan aku naik hampir 100% di mana ada kedai untuk makan disitulah ada aku . sampai pak edan dah jadi bosan nak layan tekak aku je. 

aku nie sentiasa je teringin nak makan tu makan nie ade jelah tekak aku nie nak makan buka aje mate dah pikir makan,rutin aku di penuhi dengan makan. haish boleh jadi gemok nie lebih kalah dari erra fazira yang berlakon dalam cinta kolestrol hahhaha.. tapi nanti bila aku gemok macam tu pak edan lari. harus lah tak mau kan.


hari tu aku ade ceritakan pasal yazib burger dekat dalam entri nie. Alah tak ingat or tak tahu ker yazib burger yang besar burgernya tu berat 1kg tu ? haaaaaa dah ingat kan so aku dah tak nak cerita lagi dah pasal burger tu sekarang aku nak cerita pasal YAZID STEAK HOUSE pulak.

Aku paling suka makan western food bila aku dah suka makan dekat situ jadi tekak aku akan sukaaaaaaaaa  je dekat situ, tempat lain akan aku pk 100kali untuk mencuba.

hari khamis hari tu aku puasa, jadi tekak aku hengen berbuka puasa makan steak. so aku pun mengedik2 msg pak edan.

a: yunk
b: ea
a: kita nak mintak tlg lah
b: ape bende
a: kiter terhengen nak makan dekat dekat yazid r.
b: tak payah la yunk buka kat uma.
a: ala tp kite kn puasa (buat alasan)
b: yunk minggu nie dah tiap2 malam asik makan lua je. dah2 la tu. )giler kedekot
a: hurm tak pelah tq bye. ( bapok sentap pompuan nie)

so dah nak dekat pukul 5 aku pun dah frust dengan pak edan nie cause tak bawa aku g makan dekat sane tu jadinya aku merajok diam sampai nak balik baru die hegeh2 kol cakap suruh balik cepat sharp 5.45pm kua office nanti tak sempat. sebab nie suka kelua lambat n bawak moto macam mak nenek (confirm tipu).

jadinya tepat 5.45pm aku keluar dari office menuju ke moto je dah 5minit. belum hokhekhokhek jmpe kawan2 lagi.. setibanya aku kat rumah tepat jam 6.25pm jadi pak dan masih tak sampai lagi. aku  pun tunggu sampai die sampai jadi menujulah kami ke yazid steak. nyumnyum. Aku lg suka yazid dr lanun sbb lanun tu bkn org kita yg msk






yazib steak nie dekat damansara uptown ea.

aku yang puasa die yang menyelupor nak makan dlu :) 

menu yang menarik dan tertarik :) 




yang penting semuanya halal ea kawan-kawan

air yang aku dan pakdan oder. tembikai logan n teh O


nyum.nyum menu aku dah sampai . sizzling black paper (chicken) 

teruja tak ??


coslow yang melimpah luah, sos black paper yang enak.



orang yang teruja nak makan :)
aku nak makan. Bismillah


ok nie sahaje cerita tentang makan dan makan aku. oh lupa plak aku nak promote sikit dekat ko pasal yazid. 

pertama aku nak tanya korang teruja tak dengan menu dia teruja kan. ok yazid bukak setiap hari dekat uptown damansara ss21. buka dari pukul 6pm sampai 12.am isnin-jumaat n 6pm-2.00am sabtu dan ahad.
no kedai aku lupa. ko kne walk in ea nak makan dekat sini. landmark dia dekat dengan lanun steak house. tapi aku suggest jangan pergi makan dekat lanun sebab orang die bukan malaysia yang masak. yazid nie 100% melayu tulen ea. n tempat die aku suka sebab bersih. 

korang tak percaya korang datang try dlu sedap tak sedap. kalau tak sedap jangan datang lagi kalau sedap confirm korang akan datang lagi macam aku. 

sekian 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...