Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Followers

Friday, June 1, 2012

tak cantik di mata ko cantik di mata aku

Assalamualaikum,

Korang macam mana dengan persiapan kahwin korang dah ok ker. Aku punya persiapan ok.ok sahaja.
so far sekarang aku punya goodies dan bunga telur hampir siap semuanya alhamdulillah.

sikit-sikit di buat lama-lama naik bukit kn. jadinya aku telah mengangihkan tugas-tugas d.i.y yang aku ingin buat kepada kaki dan tangan ku yang datang dari perbagai sudut. siot je ayat tak boleh belah.

bunga telor aku, aku telah serah kan kepada akak aku dekat kg tu. so bunga telor aku dahj 95% siap untuk 2pahar. sukanya. korang nak tengok hasilnya tak. 

ok mari aku tunjuk ea. 

jeng.jeng.jeng.

1



2




3




4




5




tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa










cantik tak bunganya..

ape tak cantik n tak grand!!!!



ade aku kesah ke. sekarang nie die cantik dekat mata aku dan buruk di mate ko. jadinya aku tak kesah ea.
yang penting aku puas hatiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.

yang aku tunjuk nie ialah yang baru 95% siap ea. nanti dah cukup 100% siap aku tunjuk dekat korang ea. baru kite tengok cantik ke idok ea .

sekian wasallam

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...