Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Followers

Tuesday, May 29, 2012

kisah seluar dalam yang memalukan

Assalamualaikum


Jumaat lepas aku dapat gaji, jadi aku selesaikanlah segala urusan mak nenek yang aku kene uruskan dlu, sebelum duet habeskan.kan.kan. jadinya aku balik awal tepat pkul 6.00pm aku dah check out dari office. 

petang  tu aku ada msg pak edan ajak balik kg. aku msg ler die



a: b
b: ea
a: awak tak rasa nak ikot saya balik kg ke?
b: X

ok ayat tu aje dah buat aku nak merajuk. aku pun terus diam dengan msg dia tu tanpa membalas. aku msg dia cakap nak balik. so setelah sampai di depan rumah aku pun msg lagi sekali 

yunk sampai

aku hantar tu just nak bagi tau yang aku dah sampai dekat kawasan rumah aku tapi ku tak sampai rumah lagi :) (dasar balas dendam)

so setelah siap anto masg sume bagai aku pun ape lagi dah dapat gajikan aku pergi lah gaint dekat kawasan belakang sane untuk beli barang keperluan asas.

setelah shopping siap-siap dekat gaint pak dan pun kol aku lg.

b: yunk dekat mana
a: dekat belakang.
b: dekat belakang tu dekat mana?
a: dekat gaint.
b: hah gaint tu awak cakap dekat belakang.
a: yelah dekat belakang lah tu nak pergikan kena ikot jalan belakang. (sambil senyum.senyum tahan gelak)
b: buat ape g gaint (nada tak puas hati)
a: beli sepender (nada benggang) sbok nak tau npe? jawab dengan tak puas ati*** wink wink kejam***
b: yunk belikan sepender b (nada jahat sambil gelak)
a: hah ape giler saya kena beli sepender awk. tak mau lah malu lah g beli sendiri ea.(nada tak boleh terima)
b: aik knelah belajar nanti dah kahwin awk jugak kene belikan.
a: ah tak kuase saya.
b: siape suruh awak bg tau saya last minute ajak balik kg, sy dah pergi kerje dah.( ayat penuh maksud)
a: oh sitttttttttttt, ade maksud yang tersirat rupanya.
b: hahahahah (gelak saiton) nak tak nak saya anto awak kalau nak awak kene belikan saya baju t-shirt n sepender sebab saya tak bawak baju pun.
a: arh benci betullah 
b: ok! saya cakap sekali je. 
a: ape??
b: sepender saya saiz tetttt n nak jenama renoma, jgn lpe baju saya sekali ea ok bye.


ok aku dah stress dengan ini budak tak pasal-pasal aku kena cari baju dia , nasib baik sebelah gaint ade kedai baju. Dalam hati lagi agak benggang siap nak sepender renoma lagi, demand plak tu.. bengkek je hati makcik nie.

ok fine sebabkan nak ajak die sekali aku pun sanggup lah belikan die ape kemahuan die tu. Sebab tak nak naik bas :P


aku pun masuk lah kedai tu perh seribu kali lah aku nak pk nak masuk ke idok. so kali ke 1000x aku dah pk so jawapan kne dia masuk jugak lah belikan aje. malu siot aku masuk-masuk aje aku terus carik baju pusing-pusing-pusing jmpe yang berkenan. ok laki aku dah gemok tak boleh pakai baju saiz S lagi. padan muke dah gemok.

budak pelayan tu pandang je aku sebab aku mencari sesuatu yang aku malu nak tanya dekat orang. budak tu dah ler lelaki tapi last-last die datang kat aku.  dia siap cakap ea kak nak carik ape? aku pun cakap dalam nada yang pelahan dan muka yang malu. dik seluar dalam lelaki dewasa dekat mane ea. 

budak tu relek je jawab dekat atas kak.

dalam hati oh relek je budak nie jawab mesti ramai juga perempuan-perempuan lain yang kat sane tu belikan laki dia sepender juga. so dah tak malu

naik-naik atas je budak perempuan pulak dok jaga. adossssssssssssssss malu lagi sekali, buat aje muka tebel n then carik ape yang pak cik tu nak. carik pny carik tak dok r pulak. terus kol pak cik tu. tapi cakap slow-slow je cover line. tak nak orang dengar


a: Yunk
b: ea npe
a: jenama renoma tak de
b: ape yang ade
a: lee cooper je yang ade. sy belikan yang nie la ea jangan nak banyak songgeh. ok bye
b: ok


dah siap beli terus aku turun nak bayor. masa nak bayor tu mak haihhhhhhhhhhhh semuanya lelaki yang tengah beratur nak buat pembayaran. adus aku nak malu lagi sekali, sampai turn aku selamber tak selamber je lah aku bayor. orang dekat belakang aku dok bisik-bisik. 


malas nak layan aku terus balik.


balik umah seperti biasa ada anak buah aku. die nampak aku bawak pelastik ingat makanan n gula-gula. habis di selongkarkannya aku pny barang.

jatuh berderai semuanya dari pelastik and then boleh die ambik kotak sepender tu datang dekat aku tanya


qimie: anjang nie ape (nada pelat)
aku  : qimie simpan balik itu uncle edan punya.
qimie : anjang, uncle nye ea (nada pelat)
aku  : haish bak sini. banyak cakap pulak karang nenek nampak karang pk bukan-bukan.


tak sempat aku simpan, mak aku dah nampak. adosssssssssssssssssssss mampus mesti mak aku bebel.


umi aku terus tanya.



umi : mira knpe ko belikan edan sepender tu.
aku : oh, mira ajak edan balik kg, esok nak ambil budak-budak tulah
umi : lah nape ko yang kena belikan dia sepender plak
aku : taklah mira belikan die baju sekali, dia tak sempat nak balik rumah esok. balik keje terus balik kg mi
umi : oh patut lah




ok selamat sampai situ. masa aku cerita dekat umi. sumpah aku malu ok. malu giler. tak rela aku nak terima semua nie. nie adalah kesah yang memalukan buat aku sebelum kahwin. kalau dah kahwin aku tak ape aku rela. 


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...