Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Followers

Sunday, May 20, 2012

seketika dulu.

Assalamualaikum..

hari nie mira nak cerita serba sedikit detik-detik manis bersama Enchik tunang mira nie. Aku kenal tunang aku di kilan western digital sg way pada awal bulan November 2009, berkenalan atas bantuan seorang operator perempuan sehingga kami berkenalan rapat dan seterusnya mengikatkan tali pertunanggan pada 05-06-11 dan seterusnya bakal melangsungkan perkahwinan pada 31-08-12 untuk mengukuhkan lagi ikatan yang terjalin insya-Allah.


Di alam perkenalan sebagai kawan banyak yang aku berlajar daripada dia. Dia berjaya menawan hati aku dan cuba untuk mengajar aku apa itu erti percintaan sebenar, Perbezaan umor antara aku dengan die hampir 8tahun membuatkan aku banyak belajar pengalaman dari dia. Tapi ada kalanya aku tak ikot jugak corak langkah dia 100% aku ikot kepala aku je.

Sifat kami seawal pengenalan aku dah buat kepala aku. Aku nie seorang yang agak baran dan kurang kesabaran. Dia plak seorang yang coolman dan kuat bersabar. Mulut aku laser tapi kurang sikit dari mulut laser era tu.hihihi.

Dia mengajar aku untuk menggurangkan kepala batu dan angin aku nie. Tahniah kerana hampir berjaya sayang. Kini aku cuba untuk mengikuti corak hidup dia dan mengurangkan corak hidop aku. Doakan aku supaya dapat menjadi isteri yang solehah kelak.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...