Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Followers

Monday, May 14, 2012

Event Karangkraf with SME Corp, muka mak pun masuk paper!!

Assalamualaikum,

Last week hari khamis eon joined event bersama SME Corp Malaysia dekat karangkraff S.Alam,Selangor. Aku kena pergi event tue cause department aku pun join jugak event tu untuk our company. Tapi sebelum event tu jadi banyak drama sangat salah satu drama pasal aku :P

Dalam department aku nie aku kena buat keja untuk dua department 1 untuk department aku 1lagi untuk department sebelah, Department sebelah nie ialah department yang selalu buat event! setiap event dorang cuba untuk avoid aku dari join tapi mimpi lah dapat avoidkan aku kan cost dari first event yang aku ikot sampai ke berapa entah aku tau semua benda yang perlu ada untuk event tu dorang tak sediakan cause semua benda tu aku gak yang sediakan cause dorang semua konon-konon tak cukup kaki dan tangan nak buat jadi aku jugak lah kena buat. 

macam malam set up event tu patutnya aku tak ikot pun tapi aku tau mesti ada yang tak kena jadi aku ikotkan lah jugak kan betol ape yang aku pikiran terjadi bukan aku mintak tapi aku dah dapat rasa. Minah nie nak dapat nama tapi kerja tak buat yang terkontang kanting si faizal kesian sangat dekat dia nasib ade aku dengan k.habsah assist die kiter orang set up benda tu semua dari pukul 5.45pm sampai ke 10.30pm. Yang minah nie sedap-sedap je mengarah-ngarah tulah nie lah buat tak nak. benci betol!!!!!!!!

Kena set up cantik-cantik sebab booth company aku ialah laluan utama PM kita lalu untuk Hi-Tea pada esoknya. PM kita yang rasmikan masjlis 2, da selesai semua set up balik and esoknya datang keje boss aku cakap "mira ko datang lambat sikit sebab PM datang dalam pukul 3" aku pun ok lah.

Aku kena jadi camera gurl untuk event tu. ok benci lagi sekali. Aku pun ready jelah,rupanya macam drama plak dekat dalam office yang berlaku  aissssssssssss ade orang dapat task tapi tak deliver task dengan baik smpai boss mengamuk sakan pagi tu kesian pun ada tapi padan muka :P  nasib baik firdaus dan aku ade menjadi penyelamat dunia..hahah statement xboleh blah :) yelah nak menyelamatkan dunia sangat sampai kereta si firdaus sampai excident masa nak on the way pergi printing folder.kesian firdau kereta dia kemek teruk. 
penat lah tulis pasal event nie panjang sangat kan korang tegok dulu gambar nie masa event tu 

my lease is my company :) 

my boss En.Zainan.

our branding MY.LEASE
faizal si konon-konon kacak a.k.a pembuli aku :(
our team member dari kiri ARUNA,KAK HABSAH,ABG ARIFF,FIRDAUS,FAIZAL.

ape ko buat tu faizal :)


nie event first time yang aku join dengan company aku melibatkan Perdana Menteri nebes kot aku nak tangkap gambar time nie cost camera aku cikai pun camera ko tengok wartawan punya camera 10x ganda lagi bagus dari aku punya camera pffff.

tu dia ketibaan tok pa kita iaitu Datuk Seri Mustapa Mohamed
 macam tak percaya aku dapat tempat depan tau untuk tangkap gambo menteri ko.

itu dia ketibaan Yang Amat Berhormat Dato' Sri Mohammad Najib Abdul Razak. 
time nie aku stress aku nak tangkap gambar nie asik kena tolak je dengan dengan bodyguard. nie jelah hasil yang aku dapat kepala je badan tak ade :)


jatuh cinta 100% dekat dato` Mukhriz mahathir, encem betol dato` nasib saya dah ada tunang pfffff

perasmian dilakukan oleh PM kita.


alamak boss aku dapat bersaing jalan dengan PM ko mampu halang :)


boss memberi penerangan kepada TOK PA kita tentang MY.Lease

sumpah aku cemburu dengan boss sebab dapat tangkap gambar dengan dato`mukhriz.

aku sekarang nie fantic betul lah dengan upin ipin tgk nie muka aku smpai masuk paper sinar harian lagi tau bersama upin ipin ko ade?



mulut aku boleh belah dalam nie terbukak besar!

nie dalam kamera aku bersama budak yang dalam paper nie. 

tengok nie bersama upin ipin lagi.      
akak cha dengan aku pun fanatic jugak

 k.cha dengan khuza pun bergambar bersama Chef Zam pun turut serta.

gambar terakhir kami satu pasukan :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...