Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Followers

Saturday, May 26, 2012

Minah rempit sejati

Assalamualaikum..


Wow tajuk tak boleh belah. Minah rempit sejati konon cirit birit aku tengok.hahha. actually saje nak tunjuk gambar aku hah. 



untuk pengetahuan korang sume ea, (eh macam ade orang nak baca je blog ko nie mira). Bio lah orang nak baca ke tak aku nak cerita juga.  Aku pergi n balik koje naik motor sebab aku belum berkemampuan untuk beli kereta lagi so aku adalah seorang penunggang wanita yang membawa motosikal ke tempat kje yang lain semuanya orang kaye-raye pakai kete. cewah macam miskin sangat je kan aku nie.hahah. padahal jimat nak kahwin :)

sebenarnya aku bukan tak berkemampuan untuk beli kereta tapi belum berkesempatan untuk membeli kereta lagi  tambahan pulak rumah aku nie dekat  dengan federal highway nak pergi kerja pun kene menghadap federal, federal pulak jalan yang maha jammed setiap pagi jadinya aku yang malas beratur dalam jammed pagi-pagi yang membuatkan aku tension 100x sebelum masuk kerje baik aku naik motor cepat sampai jimat masa and boleh hirup udara pagi-pagi dan boleh celok-celok kalau jammed itu yang penting ok!!!!!!!! tapi aku bukanlah minah rempit tegorrrrrrrr sebab aku paling tension bila hujan sebab hujan jalan jadi licin N boleh membuatkan keselematan agak merbahaya jadi aku bukan lah salah seorang pencinta kepada MINAH REMPIT.

sekian

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...