Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Followers

Friday, July 22, 2016

#throwback part 3: persiapan perkahwinan

Assalamualaikum,


hari nie aku cerita lumsum ea pasal persiapan perkahwinan aku. Malas dah nak throwback mengnerow back semua cerita yang dah basi bertahun-tahun lamanya. ke jap tengelam kejap timbol. macam biskot cicah dalam air jekan.


Sebenarnya aku malas dah nak cerita pasal persiapan perkahwinan aku nie, sebab aku rasa tak puas lah n rasa nak kahwin lagi sekali je dgn en.suami.. hahahhah boleh pulak macam nie kannnnnn. bukan apa aku nie hurm, tak puas hati sebab tak dapat buat 100% macam mana yang aku nak. :(

Tapi tak pa, kenduri anak aku nanti aku akan buat ape yang aku tak dapat buat.


so jom throwback cerita kahwin aku yang tak habis-habis lagi.


BUNGA TELUR :- 100% buat sendiri mula-mula sumpah excited lama-lama malas datang aku transfer balik kampung suruh akak sulung aku buat yesss i likeeeeeee i loveee ittt.Nama bunganya adalah bunga tisu atau bunga kertas!! tema aku warna purple & blue










botol jar : aku diy sendiri ribbon aku sendiri jugak , mengentel malam-malam sorang-sorang balik kerje. Yg nie belum finalize lagi just testing 123



Tq tag nie a.k.a sticker nie pun aku design sendiri tapi nie pun bukan design finale aku. :P


bunga nie aku buat time lunch gagah weyh tak nak keluar lunch konon nak buat bunga.hahah semangat nak kawen semua nak buat sendiri tamak haloba last-last tak terkeja




paper shapers nie kawan aku belikan gagah weyh aku mencari dekat malaysia nie sumpah aku jem mencari benda nie nasib baik ade lah hamba Allah simpati dan nak belikan untuk aku sebab kawan die ade dekat oversea, oversea mana aku tak tahu yang aku tahu barang sampai je :P 
alhamdulillah ALLAH permudahkan urusan aku.



paper shaper nie aku beli untuk tebuk TQ taq aku a.k.a sticker aku tu.



yes nie lah bunga telur aku yg final. cantik kan rupenye!! ok kalau tempah dekat kedai harga mencecah 4ringgit sebatang. aku buat sendiri harga baru 1.80 sebatang! jadi korang calculatekan lah sendiri berapa aku jimat!!





yes nie adalah goodies utk kids & untuk botol jar aku. aku tak pakai telur tau utk bunga telur aku pakai cumi jadi, cumi aku guna sanggat banyak tetapi aku jimat!!!



nie smua barang kawen aku!


haa nie lah function of paper shaper die pemotong yang berbentuk function macam puncher. 



doodle design dari cik dil aku suke sanggat dan doodle nie siap masuk nona ok waktu cik dil interview. :P


ok nie lah final design botol jar aku dalamnye aku sumbatkan cumi warna warni



ribbon aku ade 2 warna - biru n purple sebab cakap tema warna purple blue kan!! ikut tema sangat 


peti surat nie aku letakkan untuk wish card yang aku design khas. 




setem nie untuk aku punya wish poskad!


paper shaper puncher


nie design untuk belah lelaki punya



 haaa nie lah goodies aku memang suka part nie jiran-jiran tiap-tiap malam datang rumah tolong. terima kasih cik miah. nanti anak cik miah kawen mira plak berkampung ea :P


haa goodies aku tu ade kipas! kipas tu utk sedara mera dan kawan-kawan


adik aku assistant yang sangat bagus!!!


nie kerongsang sponser by my sister nie untuk belah lelaki



makin hari makin banyak kotak !!! semuanya goodies punya isi

nie kasut kawen aku! mula aku ingat kasut kawen provide by mak andam rupanya tak hado jadi jenuh lah aku mencari kasut kawen nasib kak nana nak temankan aku pergi carik kasut kawen. Jumpa lah dekat sogo sekali dengan kak nana terjebak kot beli kasut blink-blink.hahahaha



yesss nak siap dahh


3hari lagi nak kawen baru sibuk hias bilik pengantin. tak delah hias mana pun tirai tu pun aku D.I.Y jugak.


nie aku print dekat opis :P


makin banyak-dan banyak


bunting nie aku dapat free sebab tempah kad kawen. kad kawen aku dapat murah 
1000pcs RM 0.65sen

aku dapat bunting 2pcs 
kotak untuk letak Jar 100pcs 
paper bag 50 (patutnye dapat kad vip tapi aku tukar dgn paper bag)
stand bunting aku pinjam opis punya sbb masa tu aku bahagian event.hahhaa




'
nie cadar pengantin tak de liplapliplap simple ade sampai sekarang dah berusia 4tahun.
beli nie dapat murah 70% discount rasa aku beli dekat jusco midvalley. 


ha baby tu bukan anak express aku tu anak kakak aku iman suffiyah. die yang rasmi dulu katil aku tu :P


sekian lah tamat part 3 setelah bertahun aku menghilangkan diri hihiih

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...