Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Followers

Friday, July 22, 2016

#throw back part 4: final day of Hari Pernikahan (31.08.2012)



Assalamualaikum! nie last part lah malas dah nak throwback dah nie part aku nikah!!!

aku nikah pada tarikh keramat 31.08.2012 bersamaan hari jumaat.
aku dinikahkan oleh abah aku sendiri di rumah aku lepas sembayang jumaat. 
sumpah weyh masa kawen suspen giler babik aku cakap kau!!

masa mula-mula relaks je lagi lepas makeup rasa ok je!!!sebab feeling aku lawa giler time tu tak de lagi bridemaid bagai aku ade best women je thanks mia isma aku sayang ko ketat-ketat

Bila awin datang boleh gelak-gelak lagi!!!sekali awin datang bagi tau mira tok imam dah sampai wehhhhhhhhhh!! giler ko time tu tibe-tibe aku rasa nak terberak weyh!!!!
sumpah sakit perut weyh kecut giler badan seram sejuk perut sakit nak terberak!
ko bayangkan dah pakai cun-cun tibe-tibe nak terberak giler tak kelakar!!!hahahaha nie aku tak boleh lupekan 

awin n mia cover line aku masuk bilik air. dah pakai baju pengantin bagai boleh plak nak berak last-last tak berak pun sebab nebes!!!





ok nie muka peeling mak lah paling lawa!! tema nikah biru putih sumpah aku jatuh cinta dengan design dekat jakel!! beli kain sahaja rm500 nasib ade bonus aku pk nie sekali seumur hidup aku jadi xpelah

tudung tu ala-ala ramlah ram sebab masa tu ramlah ram buat come back macam turban lah konsep tapi hapmoon aku jumpa dekat gaint shah alam harga rm50 je siap batu-batu lagi. aku suke!!




tok imam masjid taman medan, pakcik aku bilal dekat situ jadi die saksi nikah aku.hahaha edan nerbes time nie sebab kena baca rukun iman,islam dan nikah tersasul sampai terbalik tapi nasib baik betul!!



awin penenang aku! time nie sakit perut weyh! aku tahan sakit perut!hahhahaha tu muke tak ada senyum! thanks awin i lub u

sebelah edan tu carol die jadi the best man for edan!!! thanks a lot 



time nie dapat kol lif jem sebab orang ramai nak naik pak imam tunggu pengantin!!!


nie mia !!! mia i miss uuuuu








iman suffiyah baby lagi







nak ilangkan nebes betulkan tudung je keja nye


angkat nikah dimulakan oleh imam dengan ceramah dulu!!!


alhamdulillah dengan sekali lafas aku sah menjadi milik MOHD SHAHIDAN MD ZIN!


Alhamdulillah Sah lah kami sebagai suami isteri!!! WOW dah jadi isteri dah ko mira 

ok time nie dah tak sakit perut dah


edan dah macam mualaf dah aku menegoknye sebab tak pakai spec!!! sesi penyerahan mas kawen.

masa kawen aku rm300 je!!


pembatalan air sembayang! aku dapat seutas gelang tangan tapi dah jadi arwah dah gelang tu sebab kena ragut dulu :(




part nie aku geram boleh plak lama-lama (time nie tahan gelak ok!) jangan cakap korang tak kena aku tau part nie lah semua pengantin kena tunggu lama sebab nak dapatkan post yang cantik oleh cameraman dan cameraman yang lain!!


alhamdulillah tahun nie masuk lah 4tahun aku mendirikan rumah tangga dengan lelaki pilihan aku!!! dan sekarang aku dikurniakan 2anak bujang yang comey dan bijak!!




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...