Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Followers

Wednesday, December 18, 2013

Sekembalinya aku seorang blogger

Assalamualaikum dan selamat malam, wahai sahabat blogger yg disayangi sekalian. Alhamdulillah kini aku sudah genap berusia 22tahun. Aku bahagia dengan kehidupan aku yg sekarang dan aku bahagia bergelar isteri pd usia muda.

Aku terasa dihargai dan disanjungi kerana dikelilingi oleh orang2 yang benar-benar sayangkan aku iaitu suami aku, anak ku dan kedua2 family yang aku cintai ♡♥.

Kini aku kembali ke dunia blogging seperti dulu. Tapi sebelum aku merepek lebih panjang dalam blog usang ini. Aku ingin berkongsikan sesuatu di sebalik tabir blog ini kpd semua.


*** bermulanya sebuah kisah ****(

Tertubuhnya blog ini adalah kerana Aku yang  mengatai tangan createkan blog nie dengan menggunakan email qaseh. Email qaseh adalah diatas kesinambungan kasih sayang antara aku dan en.suami. jadi ingin aku mengabadikan cerita saat indah aku bersama en.suami didalam blog ini, dari kami bercinta hinggalah bertunang seterusnya perkahwinan dan kehidupan lpa berumah tangga jadi terciptalah blog qasehshamira ini . Dulu aku bercita-cita tinggi nk blog nie jd dairy yg abadi tapi cita-cita aku hanya tinggi mengunung hasilnya hanya hangat-hangat taik ayam. Banyak post2 yang aku dah taip tp hanya tersimpan di draf shaja.

Aku telah meregisterkan blog aku ini didalam nuffang. Didalam nuffnang aku telah meletakkan nama en.suami ku sebagai owner blog nie kerana aku nk rse ape itu kelebihan n manfaat blogging sbb die xpercye sgt ler dgn blogging blh menjana pendapatan n skrg aku je yg hupdated. Sbb sebelum ini aku ade blog aku sendiri iaitu lalinkmira n register dkt nuffnang ats nama aku blog nie tapi skrg blog ini aku dah diactivekan sbb itu adalah blog aku sebelum aku berhijab, banyak sgt gamba2 yang xsepatutnya aku tunjukkan dalam blog. Aku xnak dapat dosa kering senang2 je dpt dgn bg tgk org yg bukan muhrim aku melihat aurat2 ku :) macam alim jekan.hihiihi. baik aku mencegah sebelum terlewat tp msh ade lg gmba2 yg terlps di fb2 kawan2 sblm aku berhijab takotny rse nnt ble mati. Ok aku dah start tersasar dari landasan.hiihi. maafkan aku.

Ok back to the normal. Sbb cita2 aku jd hangget2 tahi ayam adalah kerana ;-

  1. Laptop aku xde internet lg sbb broadband aku en.suami dah nyah activekn cause nk jimat cermat tarikh kawen da nk dkt ;( blnje byk nk pkai money utk kawen? 
  2. Dlu dkt office eebsite blogger xde pulak kne block tp skrg dah kne block jd aku dah xde tempat nk betgantung berharap lg :(.
  3. Disebabkn faktor diatas nie, aku makin jadi lg malas nak berblogging lg. Tambah lg aku nie adalah seorg manusia yg cpt down n xnk berusaha atau nama santifik die PEMALAS. Hahha malas itu adalah aku. 

Ok jadi setelah bertahun,berbulan lamanya aku meninggalkan dunia bloggimg dan sbokkan diri dgn dunia realiti bukan fantasi. Aku telah bertekat untuk menjadi sorg blogger balik. Dan aku akan throw back all the story satu per satu tanpa tinggal secalit pun cerita untuk diabadikan dlm blog ini. 

So jgn ko jemua dgn throw back aku yg mungkin ber part2. Hahaha.
Ok anak dah nagis nak nenen jmpe lg assalamualaikum :) 



P/s : tgu my story throw  back naaaaa :)♡♥♡

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...